Vi har handlat hem grejer för att slipa om undervåningen 40kvm. Nu har vi fastnat i hur vi ska få ut dekorvaxet på bästa sätt? Har läst att polermaskin med vit rondell sk användas. Sagt och gjort så ringde jag för att boka en sådan maskin men personen i andra änden sa att det var svårt att få det bra? När jag söker runt på nätet så hittar jag bara att vi ska använda maskin?