P pedersparell skrev:
De sidor som visats i skärmklipp som exempel ovan är inte åtkomliga på normalt sätt via huvudsidan (idag), utan är enbart exempelsidor som Baban/Asia IT inte menat ska visas. Man kommer bara åt dem om man anger rätt url manuellt (eller hittar dem via söksidor etc.).

På huvudsidan (åtminstone vid vanlig surf från en dator) finns två menyval: "Startsida" och "Kontakta oss". Det finns inget val att "Få ett citat" eller att via normalt surfande hitta "Teamet" med påhittade namn angivet ovan. Och om detta innehåll fanns tillgängligt på huvudsidan igår/i morse när ni andra kollade ber jag om ursäkt och blir snarare imponerad över Asia IT:s snabba åtgärd.
Ja, över natten/sena kvällen har sidan gjorts om rejält och nu ser den mer ändamålslik ut för företaget, personen kanske hänger på Byggahus?

K Kane skrev:
Det är en internationell koncern.....
Eller kanske ett gäng irländska asfaltskojare som ska göra något annat på vintern.

H hempularen skrev:
Du behöver godkännande från föreningen om du gör ingrepp i radiatorrören.
Och om "betongplattan" inte ligger på mark utan är ett mellanbjälklag riskerar man kanske hållfastheten.

MrJay MrJay skrev:
Jag som har egen firma får dåliga vibbar av följande text på deras sajt:

Samt att deras ”lag” tydligen består av personer med följande (uppenbarligen påhittade) namn: Tim Yeo, Nadia Lopez, Stuart Banbridge med flera. :rofl:
Detta är ju en mall för webbsidor, och söker man på namnen får man upp hundratals med andra sidor som har samma namn, ex https://www.nodeaec.com/page/our_team_page.

Har man inte råd att betala ett par tusenlappar för att få en ok hemsida kan man nog lika gärna skippa den tänker jag.

• Gilla
Robot2.0
  • Laddar…
Hej,
Jag har faktiskt anlitat det här företaget för en köksrenovering för 2 år sedan. Precis som många andra i tråden var jag tveksam efter jag såg hemsidan men efter möte med Baban själv förstod jag att han faktiskt personligen skulle göra de flesta delarna av jobbet, inte bara en snackande säljade som alla andra som lämnade offerter skickade hem till mig.
Otroligt trevlig och kompetent hantverkare, jobbet klart på utsatt tid och fint resultat, har inget att klaga på där.
Jag fick t o m hans rabatter på byggvaruföretagen utan påslag. Drog av kostnader för icke använt material, nästan ner på skruvnivå. Rekommenderas varmt.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.