DenGode #1 Medlem · 63 inlägg 20 jul 2024 16:07 DenGode Medlem 63 inlägg 20 jul 2024 16:07 #1 Hej! Känner någon igen modellen på denna integrerade diskmaskin från Ikea? Finns det någon instruktionsbok som går att hitta? Jag bifogar bilden på menyn... Stort tack på förhand /Stefan Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #diskmaskin #hitta #hjälp #ikea #ikea-diskmaskin #modell
Hej! Känner någon igen modellen på denna integrerade diskmaskin från Ikea? Finns det någon instruktionsbok som går att hitta? Jag bifogar bilden på menyn... Stort tack på förhand /Stefan
returen #2 Inredare · 4 836 inlägg 20 jul 2024 18:00 returen Inredare 4 836 inlägg 20 jul 2024 18:00 #2 DenGode skrev: Hej! Känner någon igen modellen på denna integrerade diskmaskin från Ikea? Finns det någon instruktionsbok som går att hitta? Jag bifogar bilden på menyn... Stort tack på förhand /Stefan titta på höger sida i stället för uppe på så ser du vad det är, förutom en electrolux förståss
DenGode skrev: Hej! Känner någon igen modellen på denna integrerade diskmaskin från Ikea? Finns det någon instruktionsbok som går att hitta? Jag bifogar bilden på menyn... Stort tack på förhand /Stefan titta på höger sida i stället för uppe på så ser du vad det är, förutom en electrolux förståss