rolcar #1 Medlem · Stockholm · 61 inlägg 13 jan 2025 15:26 rolcar Medlem Stockholm 61 inlägg 13 jan 2025 15:26 #1 Jag har en trasig mutter till en fräs som jag försöker hitta ersättning till. Diameter 20mm och m12 gänga. Vet någon om sånt finns att köpa? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag har en trasig mutter till en fräs som jag försöker hitta ersättning till. Diameter 20mm och m12 gänga. Vet någon om sånt finns att köpa?
J Josth #2 Medlem · Stockholm · 13 086 inlägg 13 jan 2025 15:39 Josth Medlem Stockholm 13 086 inlägg 13 jan 2025 15:39 #2 Tror det blir svårt att hitta. Kanske går att hitta en mekanisk verkstad som kan tillverka en sådan mutter om de har ledig strötid?
Tror det blir svårt att hitta. Kanske går att hitta en mekanisk verkstad som kan tillverka en sådan mutter om de har ledig strötid?
Rickard. #3 Medlem · Riktiga Norrland · 7 407 inlägg 13 jan 2025 19:41 Rickard. Medlem Riktiga Norrland 7 407 inlägg 13 jan 2025 19:41 #3 Har du inte allt för bråttom så kan jag göra en åt dig. Är det mässing?
rolcar #4 Medlem · Stockholm · 61 inlägg 17 jan 2025 17:58 rolcar Medlem Stockholm 61 inlägg 17 jan 2025 17:58 #4 Rickard. skrev: Har du inte allt för bråttom så kan jag göra en åt dig. Är det mässing? Jag gick till en mekanisk verkstad som gjorde den. Garanterat dyrare än om man hittat den att köpa
Rickard. skrev: Har du inte allt för bråttom så kan jag göra en åt dig. Är det mässing? Jag gick till en mekanisk verkstad som gjorde den. Garanterat dyrare än om man hittat den att köpa
Gimp #5 Besserwisser · 1 029 inlägg 17 jan 2025 19:31 Gimp Besserwisser 1 029 inlägg 17 jan 2025 19:31 #5 rolcar skrev: Jag har en trasig mutter till en fräs som jag försöker hitta ersättning till. Diameter 20mm och m12 gänga. Vet någon om sånt finns att köpa? Öhhh, varför inte göra en ny i fräsen..😉 Sorry, kunde inte låta bli.
rolcar skrev: Jag har en trasig mutter till en fräs som jag försöker hitta ersättning till. Diameter 20mm och m12 gänga. Vet någon om sånt finns att köpa? Öhhh, varför inte göra en ny i fräsen..😉 Sorry, kunde inte låta bli.