Hej!
Jag bor i en lägenhet med en vattenburen handdukstork som jag inte förstår hur den fungerar eller hur jag ska använda. Den är aldrig varm, fast rören längst ner är varma. Är supertacksam för hjälp kring inställningar, om det ser ut som att den är fel installerad eller om jag behöver ändra någonting?
Jag bor i en lägenhet med en vattenburen handdukstork som jag inte förstår hur den fungerar eller hur jag ska använda. Den är aldrig varm, fast rören längst ner är varma. Är supertacksam för hjälp kring inställningar, om det ser ut som att den är fel installerad eller om jag behöver ändra någonting?
Tack för svar! Har testat att lufta men kommer bara vatten, kallt.
Klicka här för att svara


