Tanken var att det skulle se snyggt ut utan men i praktiken falerade handlaget.
I dagsläget är jag främst inne på en liggande rektangulär profil typ 10x30 eller liknande. Den skulle dock helst vara ohyvlad. Har inte hittar något riktigt bra.
I dagsläget är jag främst inne på en liggande rektangulär profil typ 10x30 eller liknande. Den skulle dock helst vara ohyvlad. Har inte hittar något riktigt bra.
kvartslist(28x28???) ser ganska bra ut på den sortens panel den försvinner in fint...
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Ruskigt snyggt med eller utan taklist!dadid skrev:
Och eftersom du inte har någon golvsockel blir det väl bra balans utan taklist?
Men skall det vara en list gillar jag vanlig enkel skugglist bäst:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
PS
Har inte många i huset svårt att nå mikron
Jo, vi är nöjda med utseendet i stort, men på sina håll blev glipande oregelbunden och för bred. Något måste göras. Listen som måste dit skall tillföra något. Den får inte se utom något som skall dölja, därav min tanke på "rätblocket" möjligen skulle även en hålkälslist av lite större dimension fungera. Kvartsstav tror jag inte på i detta sammanhang och jag har inte fått någon känsla för skugglisterna. Har sett dem i för många hyreslägenheter tror jag.
Hmm, alltjämt villrådig.
Vad gäller micron är iakttagelsen korrekt. Kökspersonalen bör ha styltor. Hela köket är en sniklösning baserad på nästintill flådda delar. En vacker dag blir det ett riktigt kök i stugan.
Hmm, alltjämt villrådig.
Vad gäller micron är iakttagelsen korrekt. Kökspersonalen bör ha styltor. Hela köket är en sniklösning baserad på nästintill flådda delar. En vacker dag blir det ett riktigt kök i stugan.
Ett lokalt snickeri eller såg kan såga upp en diskret list enl ök.....
Klicka här för att svara