Hej!
Jag försöker ställa in våra radiatorer till behagliga 21-22 grader men likt förband blir det fel. Antingen ingen effekt eller man kan nästan steka ägg på dem. Någon av er som har samma modell och kan tänka sig att dela med sig
Obs. Två olika modeller för kännedom!
Jag försöker ställa in våra radiatorer till behagliga 21-22 grader men likt förband blir det fel. Antingen ingen effekt eller man kan nästan steka ägg på dem. Någon av er som har samma modell och kan tänka sig att dela med sig
Obs. Två olika modeller för kännedom!
Blir elementen heta är har dom lite för låg effekt i förhållande till behovet. Större effekt ger kortare gångtid mellan till och frånslag och därmed svalare element. Energiförbrukningen blir dock den samma.A Arne52 skrev:
Klicka här för att svara




