Hej forumet. Skulle uppskatta hjälp med era synpunkter på placeringen av spotten i taket i gäst-wcn. Elektrikern har centrerat den i mitten av rummet. Problemet är att ventilationsschaktet gör att jag tycker att det ser ”snett” ut. Hur skulle ni göra, snart är det för sent och jag vill inte störa mig på det efteråt :) Tacksam för hjälp!
 
  • Tak i gäst-wc under renovering med centralt placerad spotlight och synligt ventilationsschakt.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Ett ofärdigt tak i ett badrum med en centrerad spotinstallationsplats och ett närliggande ventilationsschakt som skapar en ojämn känsla.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
BirgitS
Jag tror det är viktigare att det blir en symmetrisk ljusbild på golvet och väggarna än att spotten sitter mitt i taket, dvs. det blir bra som elektrikern har gjort. Tak tittar man betydligt mindre på.
 
Stort tack för input! Känns mycket bra att få en secon opinion.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.