Hej forumet. Skulle uppskatta hjälp med era synpunkter på placeringen av spotten i taket i gäst-wcn. Elektrikern har centrerat den i mitten av rummet. Problemet är att ventilationsschaktet gör att jag tycker att det ser ”snett” ut. Hur skulle ni göra, snart är det för sent och jag vill inte störa mig på det efteråt
Tacksam för hjälp!
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 127 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 127 inlägg
Jag tror det är viktigare att det blir en symmetrisk ljusbild på golvet och väggarna än att spotten sitter mitt i taket, dvs. det blir bra som elektrikern har gjort. Tak tittar man betydligt mindre på.
Klicka här för att svara

