Har nu iTunes i datorn men fattar ingenting om hur man ska göra....finns det något enkelt sett att ifrån iTunes hämta en ljudbok från min dator för att sedan flytta den till telefonen?
Använder idag en mp3 spelare och då är det ju bara att kopiera och klistra in så är det klart....
Använder idag en mp3 spelare och då är det ju bara att kopiera och klistra in så är det klart....
iTunes fungerar så att man "synkroniserar" innehållet i sin telefon med iTunes. Det är lite märkligt, framförallt i början, men när man kommit in i det så tänker man inte så mycket på det. Glöm alltså allt som har med "kopiera" och "klistra in" att göra!
Du ska få upp din iPhone i iTunes. När du väl är "inne" i din telefon ska du välja de olika saker du vill synkronisera med den från ditt iTunes-bibliotek. Du väljer "Böcker" och sedan ifall du vill synkronisera alla böcker eller endast utvalda. När du sedan gjort dina val klickar du på "Synkronisera" så kommer iTunes föra över det du valt från ditt bibliotek.
Du ska få upp din iPhone i iTunes. När du väl är "inne" i din telefon ska du välja de olika saker du vill synkronisera med den från ditt iTunes-bibliotek. Du väljer "Böcker" och sedan ifall du vill synkronisera alla böcker eller endast utvalda. När du sedan gjort dina val klickar du på "Synkronisera" så kommer iTunes föra över det du valt från ditt bibliotek.
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 194 inlägg
Klicka i "Hantera musik och videor manuellt" under "Sammanfattning" så kan du dra filerna direkt från en mapp till enheten. Så här:
Synkronisering är synkronisering, manuell hantering är manuell hantering. Det går inte att kopiera manuellt samtidigt som du skall synkronisera.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Synkronisering är synkronisering, manuell hantering är manuell hantering. Det går inte att kopiera manuellt samtidigt som du skall synkronisera.
Redigerat:
Klicka här för att svara