Hej allihopa, jag har en elektrisk fatbike, när jag ansluter den till batteriet händer ingenting, jag öppnade kontrollenheten, kontrollerade alla kablar och märkte att det finns 3 vita kablar som inte avger någon ström, är detta normalt?
 
MultiMan
1. Exakt märke och modell på cykel.
2. Ta tydliga bilder och lägg upp i forumet på var du mäter.

Då kanske du kan få svar.
 
MultiMan MultiMan skrev:
1. Marca și modelul exact al bicicletei.
2. Fă poze clare și postează-le pe forumul locului unde măsori.

Atunci poate primești un răspuns.
Cablurile albe merg unde scrie SL
 
  • Elektrisk scooter inomhus, med synliga kablar och öppen panel, står på trägolv bredvid en stol och glasdörr.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Kablage och elektronisk kontrollbox i ett fack med flera färgade och vita kablar, anslutna till en terminal.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • En hand håller i vita kablar och kontakter vid sidan av en rad färgade kablar och en metallisk komponent.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Flera färgade kablar, inklusive vita, anslutna till kretskort i en elektronisk enhet.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Närbild av ett kretskort med vita kablar anslutna vid "SL", synliga lödpunkter och textetiketter bredvid anslutningspunkterna.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.