B bobyc #1 Medlem · 2 inlägg 17 jul 2025 12:38 bobyc Medlem 2 inlägg 17 jul 2025 12:38 #1 Hej allihopa, jag har en elektrisk fatbike, när jag ansluter den till batteriet händer ingenting, jag öppnade kontrollenheten, kontrollerade alla kablar och märkte att det finns 3 vita kablar som inte avger någon ström, är detta normalt?
Hej allihopa, jag har en elektrisk fatbike, när jag ansluter den till batteriet händer ingenting, jag öppnade kontrollenheten, kontrollerade alla kablar och märkte att det finns 3 vita kablar som inte avger någon ström, är detta normalt?
MultiMan #2 Medlem · Västernorrland · 6 836 inlägg 17 jul 2025 13:52 MultiMan Medlem Västernorrland 6 836 inlägg 17 jul 2025 13:52 #2 1. Exakt märke och modell på cykel. 2. Ta tydliga bilder och lägg upp i forumet på var du mäter. Då kanske du kan få svar.
1. Exakt märke och modell på cykel. 2. Ta tydliga bilder och lägg upp i forumet på var du mäter. Då kanske du kan få svar.
B bobyc #3 Medlem · 2 inlägg 17 jul 2025 16:34 bobyc Medlem 2 inlägg 17 jul 2025 16:34 #3 MultiMan skrev: 1. Marca și modelul exact al bicicletei. 2. Fă poze clare și postează-le pe forumul locului unde măsori. Atunci poate primești un răspuns. Cablurile albe merg unde scrie SL Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
MultiMan skrev: 1. Marca și modelul exact al bicicletei. 2. Fă poze clare și postează-le pe forumul locului unde măsori. Atunci poate primești un răspuns. Cablurile albe merg unde scrie SL