Halloj!
Ska ge mig på att bygga igen en 1.4m djup samt 2m bred ränna i ladan, golvet är gjutet.
Hade tänkt mig stående reglar som vilar på botten av rännan, en på var sida sedan en i mitten. Sedan stående 45x195 rakt över på 2m längden så att säga, cc60 , Sedan 45mm tjockt plankgolv på det. Räcker den dimensioneringen gott att köra bil på? Är det överdrivet tilltaget eller är det i underkant?
Mvh Daniel