333 303 läst ·
467 svar
333k läst
467 svar
Hjälp har en riktigt jobbig granne!
Gissar att detta faller under samma dumma regler som gör att man kan flytta in till vem som och sedan ha besittnngsrätt och inte kan bli utslängd hur som. Det bekräftas dessutom av att det krävs handräckning av fogden för att kunna ändra på det.Sir Duke skrev:
Ja det är det som är så sjukt går jag över och börjar skyffla tillbaka allt så är det jag som åker dit å det tänker jag inte bjuda på sen även om han motsätter sig att flytta skiten så är det jag som får betala för att forsla bort och ligga ute med de kostnader som det innebär tills att han löser ut sina saker :/ då först får jag pengarna tillbaka
Grundstött
· Halland
· 28 348 inlägg
Du förstår nog vad jag menar, det som alla tror men ingen vågar säga. Trollskaparen TS har ju lyckats med det uppsåt som han/hon ville, eller hur?
Om inte trollning så skulle jag vilja ha bevis på något som skrivits av "jobbigt" ex lite foton på grannen i full skogshuggarmundering eller hur ser en lantmätare ut....
wolf
Om inte trollning så skulle jag vilja ha bevis på något som skrivits av "jobbigt" ex lite foton på grannen i full skogshuggarmundering eller hur ser en lantmätare ut....
wolf
den som sa det han var det..?
Medlem
· Västerbottens län
· 18 024 inlägg
Nej Wolf, jag tror inte på troll, det har varit en vettig diskussion genom hela tråden men nu är vi vid skarpt läge så i helgen får vi välan se vad som händer.
Protte
Protte
Jag hoppas du har rätt, tycker den här "historien" luktar lite för mycket. Tycker att man måste titta på den lite kritiskt utifrån vad som kan vara rimligt att någon kan råka ut för. Nu vet jag att verkligheten alltid överträffar sagan, men i detta fall så blir man ju bara trött av att TS egentligen inte gör något radikalt.
wolf
wolf
Håller med wolf, finns gott om troll på nätet, Och alla håller med i princip TS...( nästan ) skullle vara intressant att höra motparten någon gång i alla dessa " elaka, besvärliga , tokiga grannar " trådarna...
//Goerana.....
//Goerana.....
Har han en massa skit på tomten så kan du ju skicka en anmälan till miljöverket eller vad det heterjobbigt skrev:
Eller så kunde du läsa vad TS skrivit i just den frågan tidigare. Inte alla vill lägga ut sina underkläder till allmän beskådan. Vill du göra det, så OK, varsågod.wolf skrev:Du förstår nog vad jag menar, det som alla tror men ingen vågar säga. Trollskaparen TS har ju lyckats med det uppsåt som han/hon ville, eller hur?
wolf
Ny på forumet och direkt attackerar detta ämne, granne till TS??wolf skrev:Jag hoppas du har rätt, tycker den här "historien" luktar lite för mycket. Tycker att man måste titta på den lite kritiskt utifrån vad som kan vara rimligt att någon kan råka ut för. Nu vet jag att verkligheten alltid överträffar sagan, men i detta fall så blir man ju bara trött av att TS egentligen inte gör något radikalt.
wolf
Ny och ny, det vet jag inte om man kan säga. Första inlägget bara.
Varför? Jo byggahus.se är en av dom seriösa forumen som vi har tillgång till. Som sagt var en snyftis om en granne om en annan granne. Tror mig förstå att folk har problem med dessa grannar mer än någonting annat. Att då sakna objektivitet och analysering av vad man läser är för mig en gåta. Har läst hela tråden, och från första stund så förstod jag att detta var ett troll. Men som sagt var, att komma och skriva det på näsan på er, är ju förmodligen det bästa för trollet.
Älskar att läsa en bra bok, men hänger på forumet för att få goda råd och tips, inte falsarier.
Sen att hoppa på mig som en flock hyenor, låt gå. Jag vet att dom kommer.
jag har i varje fall lyckats med mitt uppsåt, att väcka tvivel.
wolf
Varför? Jo byggahus.se är en av dom seriösa forumen som vi har tillgång till. Som sagt var en snyftis om en granne om en annan granne. Tror mig förstå att folk har problem med dessa grannar mer än någonting annat. Att då sakna objektivitet och analysering av vad man läser är för mig en gåta. Har läst hela tråden, och från första stund så förstod jag att detta var ett troll. Men som sagt var, att komma och skriva det på näsan på er, är ju förmodligen det bästa för trollet.
Älskar att läsa en bra bok, men hänger på forumet för att få goda råd och tips, inte falsarier.
Sen att hoppa på mig som en flock hyenor, låt gå. Jag vet att dom kommer.
jag har i varje fall lyckats med mitt uppsåt, att väcka tvivel.
wolf
Grundstött
· Halland
· 28 348 inlägg
Wolf är inte särskilt ny, han är ju registrerad för över 8 år sedan.peternicklas skrev:
Men har inte hittat på något vettigt att skriva själv, och vänt sig till flashback i sin frustration.
Och se, där är det mäkta populärt att beskylla var och varannan av övriga skribenter för att vara troll!
Saken är klar, nu skall jag äntligen skriva något på ByggaHus och bevisa min mognad: Troll :wow:
Här har vi den fina bilden:
https://www.google.se/search?tbs=sb...n8ibEbfffeZyQRsRNcLiUZ0kkKXZxZkL2H0z7LS-LDhVA
Bra jobbat, Wolf. Ser fram mot mer från din penna!