Sir Duke skrev:
Dennis_Larsson:
Hur kom besittningsrätt och avtal in i bilden.
Gissar att detta faller under samma dumma regler som gör att man kan flytta in till vem som och sedan ha besittnngsrätt och inte kan bli utslängd hur som. Det bekräftas dessutom av att det krävs handräckning av fogden för att kunna ändra på det.

Ja det är det som är så sjukt går jag över och börjar skyffla tillbaka allt så är det jag som åker dit å det tänker jag inte bjuda på sen även om han motsätter sig att flytta skiten så är det jag som får betala för att forsla bort och ligga ute med de kostnader som det innebär tills att han löser ut sina saker :/ då först får jag pengarna tillbaka

Självklart så ska jag det dock har han varit borta väldigt mycket denna veckan hoppas han är hemma i helgen bara ;)

Troll loll

• image.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
wolf skrev:
Troll loll
Kan du vara snäll och utveckla!

Du förstår nog vad jag menar, det som alla tror men ingen vågar säga. Trollskaparen TS har ju lyckats med det uppsåt som han/hon ville, eller hur?
Om inte trollning så skulle jag vilja ha bevis på något som skrivits av "jobbigt" ex lite foton på grannen i full skogshuggarmundering eller hur ser en lantmätare ut....
wolf

den som sa det han var det..?

• Gilla
Atom och 1 till
  • Laddar…
Nej Wolf, jag tror inte på troll, det har varit en vettig diskussion genom hela tråden men nu är vi vid skarpt läge så i helgen får vi välan se vad som händer.

Protte

Jag hoppas du har rätt, tycker den här "historien" luktar lite för mycket. Tycker att man måste titta på den lite kritiskt utifrån vad som kan vara rimligt att någon kan råka ut för. Nu vet jag att verkligheten alltid överträffar sagan, men i detta fall så blir man ju bara trött av att TS egentligen inte gör något radikalt.
wolf

• Gilla
reza666
  • Laddar…
Håller med wolf, finns gott om troll på nätet, Och alla håller med i princip TS...( nästan ) skullle vara intressant att höra motparten någon gång i alla dessa " elaka, besvärliga , tokiga grannar " trådarna...

//Goerana.....

• Gilla
wolf
  • Laddar…
N
jobbigt skrev:
Ja du det är en gåta men tror att det är för att jag kommit på honom att han tar ner mina träd och bygger parkering på min mark och nu så måste det åtgärdas så han får lite panik när han inte kommer få plats med allt skit han har på tomten ;)
Har han en massa skit på tomten så kan du ju skicka en anmälan till miljöverket eller vad det heter

wolf skrev:
Du förstår nog vad jag menar, det som alla tror men ingen vågar säga. Trollskaparen TS har ju lyckats med det uppsåt som han/hon ville, eller hur?
Om inte trollning så skulle jag vilja ha bevis på något som skrivits av "jobbigt" ex lite foton på grannen i full skogshuggarmundering eller hur ser en lantmätare ut....
wolf
Eller så kunde du läsa vad TS skrivit i just den frågan tidigare. Inte alla vill lägga ut sina underkläder till allmän beskådan. Vill du göra det, så OK, varsågod.

peternicklas
wolf skrev:
Jag hoppas du har rätt, tycker den här "historien" luktar lite för mycket. Tycker att man måste titta på den lite kritiskt utifrån vad som kan vara rimligt att någon kan råka ut för. Nu vet jag att verkligheten alltid överträffar sagan, men i detta fall så blir man ju bara trött av att TS egentligen inte gör något radikalt.
wolf
Ny på forumet och direkt attackerar detta ämne, granne till TS??

• Gilla
jeppeknaster
  • Laddar…
Ny och ny, det vet jag inte om man kan säga. Första inlägget bara.
Varför? Jo byggahus.se är en av dom seriösa forumen som vi har tillgång till. Som sagt var en snyftis om en granne om en annan granne. Tror mig förstå att folk har problem med dessa grannar mer än någonting annat. Att då sakna objektivitet och analysering av vad man läser är för mig en gåta. Har läst hela tråden, och från första stund så förstod jag att detta var ett troll. Men som sagt var, att komma och skriva det på näsan på er, är ju förmodligen det bästa för trollet.
Älskar att läsa en bra bok, men hänger på forumet för att få goda råd och tips, inte falsarier.
Sen att hoppa på mig som en flock hyenor, låt gå. Jag vet att dom kommer.
jag har i varje fall lyckats med mitt uppsåt, att väcka tvivel.

wolf

peternicklas skrev:
Ny på forumet och direkt attackerar detta ämne, granne till TS??
Wolf är inte särskilt ny, han är ju registrerad för över 8 år sedan.

Men har inte hittat på något vettigt att skriva själv, och vänt sig till flashback i sin frustration.
Och se, där är det mäkta populärt att beskylla var och varannan av övriga skribenter för att vara troll!

Saken är klar, nu skall jag äntligen skriva något på ByggaHus och bevisa min mognad: Troll :wow:

Här har vi den fina bilden:
https://www.google.se/search?tbs=sb...n8ibEbfffeZyQRsRNcLiUZ0kkKXZxZkL2H0z7LS-LDhVA

Bra jobbat, Wolf. Ser fram mot mer från din penna!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.