Jag skulle nog inte vilja vara i den sitsen och tala om för min fru att jag ska förföra någon annan.:p
Men det skulle kanske ta skruv ordentligt på grannen om han finge reda på det....;)

Bed din fru förföra grannen i stället så kanske han lugnar ner sig :)

PS
Glöm inte att rapportera tillbaka hit hur det utvecklar sig :o

Redigerat:
Japp dom bankade ner ett nytt rör och punkt sprayade längsmed linjen å grannen va med å såg vart gränsen gick men likförbannat så blev han uppkäftig istället för att inse sitt misstag tyvärr

Haha ja jo kanske är en idé hon är jätte trevlig men har en svag känsla av att hon inte har så mycket att säga till om dessvärre

Din eller hans fru? ;)

Nja det funkar inte så bra tyvärr han skrek åt henne sist när lm visade vart tomtgränsen gick så den funkar inte dessvärre

Hahaha hans fru såklart ;)

• Gilla
Patrik440
  • Laddar…
Kan du inte ta en bild med telefonen med strecket och röret så man får se? Det skulle vara intressant att jämföra med bilden jag har i huvudet.

Mikael_L skrev:
Motparten kan ju kalla in ens hustru eller någon annan att vittna under ed.
Inte för att det är mitt område, men har för mig jag hört på typ Efterlyst att man inte behöver vittna som nära anhörig? Kanske bara är vid nåt särskilt brott, men är som sagt inte säker...

• Gilla
Mikael_L
  • Laddar…
Mikael_L
ejeras skrev:
Inte för att det är mitt område, men har för mig jag hört på typ Efterlyst att man inte behöver vittna som nära anhörig? Kanske bara är vid nåt särskilt brott, men är som sagt inte säker...
Så är det kanske. Jag har ett svagt minne av att jag nog hört något sådant jag med, men det hade jag nog glömt fram tills du postade. :)

Ja men poängen är i alla fall; det är inte så klokt att ljuga rakt upp och ner i rätten, särskilt om motparten kan dra fram något slags bevis, typ vittne, dokument eller något som är skrivet på något forum (ifall det går att styrka att det gäller det rättegången handlar om).

• Gilla
swejocke
  • Laddar…
Att inte behöva vittna mot närstående tror jag bara gäller i brottmål.

Det är inte smart att ljuga i rätten, kan alltid vändas mot en. Bättre isf att bara vara tyst eller svara minns inte.

• Gilla
zsimpey
  • Laddar…
Gynteri
I sanning en tragisk historia detta. Återigen, för femtioelfte gången, kan jag fastslå att trevliga grannar som känns "kanon" inte existerar i sinnevärlden. "Trevlige grannen" som man i regel inte känner personligen har i grund och botten ett enda mål med sin förmenta trevlighet. Detta hens mål och avsikt med sin trevlighet är att pissa in, och om det går även utöka, sitt revir.

I det här fallet har så skett redan innan någon granne ens var påtänkt.

Det låter kategoriskt. Vad är du själv för granne då?

• Gilla
Joak
  • Laddar…
Ja jag försöker vara en trevlig granne då jag mer än gärna vill lära känna lite mer folk i området. Men sen vet man ju inte vad folk tycker om en men det får väll framtiden utvisa :) jag snor inte av någon eller höjer inte rösten ens mot min granne när han skriker så...

• Gilla
Sir Duke och 1 till
  • Laddar…
Gillar inte att hänga ut någon :/ tror att alla i området vet vem det är om jag lägger ut bilder å vill inte framstå som en som snackar skit om andra på nätet men kan maila bilder så klart men vill inte lägga upp dom offentligt :)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.