Det verkar som att vi trots allt tycker ungefär lika.
Och kan enas om att ett bastubad är skönt
Men efter att ha bläddrat igenom Tylö's katalog stör jag mig på att de är så invirade i handdukar i bastun.
Är det för att det är dålig effekt, så det inte blir tillräckligt varmt
