Det verkar som att vi trots allt tycker ungefär lika.
Och kan enas om att ett bastubad är skönt :)

Men efter att ha bläddrat igenom Tylö's katalog stör jag mig på att de är så invirade i handdukar i bastun.
Är det för att det är dålig effekt, så det inte blir tillräckligt varmt :o
 
Det är för att de inte har råd med strömmen när bastun är färdigbyggd..
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.