Är det någon som testat på detta?
I vårt nya hus kommer jag vilja ha Hexagonplattor i hallen.
Planlösningen är lite konstig så egentligen enda sättet att göra det snyggt på är en variant liknande den på bilden.
Och tror ni detta går att göra med laminat/vinyl?
Vore kul om någon gjort något liknande och kan lägga upp bilder, samt tips!
I vårt nya hus kommer jag vilja ha Hexagonplattor i hallen.
Planlösningen är lite konstig så egentligen enda sättet att göra det snyggt på är en variant liknande den på bilden.
Och tror ni detta går att göra med laminat/vinyl?
Vore kul om någon gjort något liknande och kan lägga upp bilder, samt tips!
Allvetare
· Västra götaland
· 10 922 inlägg
De har gjort så på "min lokala Ikea" (Uddevalla) i ett av visningsköken, nu är det väl kanske lite högre slitage där, men kanten ser rätt sliten ut...
Är väl just den biten jag funderat på också, för man kan ju inte sätta en skyddande list som man gör vid ett "rakt" golv.Dan_Johansson skrev:
Samt att det lär fastna en del skit om det bli nivåskillnad.
Kanske finns nån skyddande fog man kan kleta dit. Ska undersöka saken närmare.
Synd Uddevalla är en bit bort!
Allvetare
· Västra götaland
· 10 922 inlägg
Kommer jag ihåg kan jag knäppa några kort nästa gång jag är där... (om de inte byggt om tills dess)
Allvetare
· Västra götaland
· 10 922 inlägg
Klicka här för att svara


