Medlem
· Västernorrland
· 12 012 inlägg
Varför skulle det alltid finnas en arvinge?
Moderator
· Stockholm
· 57 795 inlägg
Om ingen arvinge finns, så ärver allmänna arvsfonden. Men jag trror inte att det finns något motsvarande för konkurser i bolag.
Medlem
· Västernorrland
· 12 012 inlägg
nä det tror jag inte är nån allmän regel. Ska vara då om det är ett betydande värde då kanske........Har själv kollat på öde fastigheter som står kvar på ägare som dött för 50 år sen typ........H hempularen skrev:
Klicka här för att svara
