R rca1959 #16 Medlem · 641 inlägg 1 nov 2010 16:46 rca1959 Medlem 641 inlägg 1 nov 2010 16:46 #16 Håller på att titta på HomeMatic systemen, verker som dom just gjort en större prissänkning på prylarna. I skrivande stund har det inte slagit igenom på svenska Conrad, dock på tyska Conrad
Håller på att titta på HomeMatic systemen, verker som dom just gjort en större prissänkning på prylarna. I skrivande stund har det inte slagit igenom på svenska Conrad, dock på tyska Conrad