Hej!

Jag försökte putsa vår skorsten idag med blandat resultat. Jag är rätt nöjd med resultatet och putsen verkar sitta men jag gjorde en rejäl missbedömning med hur mycket bruk som går åt. Jag insåg rätt snabbt att jag hade alldeles för lite och nu undrar jag om jag måste knacka ner det jag redan fått upp eller om det bara är att köra på? Hur gör jag med murvällingen som jag redan kastat på, går det bra att låta den torka och sedan putsa som vanligt ovanpå? Jag trodde (hoppas inte!!!) att man måste köra "vått-i-vått" så att säga.

Tacksam för svar!

Mvh
Emil

Bygga1.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
S
nä då. du kan slamma på en dag. sedan nästa dag blöta upp och putsa på.
funkar även att vänta längre.
 
GÖTT! Tack!

Mvh
Emil
 
S
va noga med blöta bara
 
Jag ska blöta så in i helvete :)

Mvh
EMil
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.