Hej!
Jag försökte putsa vår skorsten idag med blandat resultat. Jag är rätt nöjd med resultatet och putsen verkar sitta men jag gjorde en rejäl missbedömning med hur mycket bruk som går åt. Jag insåg rätt snabbt att jag hade alldeles för lite och nu undrar jag om jag måste knacka ner det jag redan fått upp eller om det bara är att köra på? Hur gör jag med murvällingen som jag redan kastat på, går det bra att låta den torka och sedan putsa som vanligt ovanpå? Jag trodde (hoppas inte!!!) att man måste köra "vått-i-vått" så att säga.
Tacksam för svar!
Mvh
Emil
Jag försökte putsa vår skorsten idag med blandat resultat. Jag är rätt nöjd med resultatet och putsen verkar sitta men jag gjorde en rejäl missbedömning med hur mycket bruk som går åt. Jag insåg rätt snabbt att jag hade alldeles för lite och nu undrar jag om jag måste knacka ner det jag redan fått upp eller om det bara är att köra på? Hur gör jag med murvällingen som jag redan kastat på, går det bra att låta den torka och sedan putsa som vanligt ovanpå? Jag trodde (hoppas inte!!!) att man måste köra "vått-i-vått" så att säga.
Tacksam för svar!
Mvh
Emil
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara