Igår såg jag att jag fått ett meddelande i byggahus-inkorgen om att jag var en av de lyckligt lottade som skulle få en byggahus-t-shirt. Om jag bara anmälde mig innan 26 maj...

Livet känns nu fullständigt meningslöst. Och inte blir det bättre när jag ser bilder på galet lyckliga medlemmar med sina fina byggahus-t-tröjor på. Ni som fått era tröjor, måste ni verkligen använda dem på bild bara för att jävlas med oss loosers som inte hann?!

Är helt knäckt. Orkar inte ens gera skugglister.

Antar att det här konstruktiva inlägget hör hemma i badrumstråden eftersom mina tårar riskerade att rendera i fuktskador om jag inte hade agerat och gått och lagt mig på badrumsgolvet. I duschen.

• Gilla
gaia och 1 till
  • Laddar…
Det ska väl lära dig att inte spendera så mycket tid på husbygget utan istället hänga på forat hela tiden, som vi andra! :p

• Gilla
ejrew och 6 till
  • Laddar…
Haha! Jag slänger till en kommentar och hoppas att du kan få en efterskotts t-shirt. Jag tror dock inte att du kan skylla den trytande orken angående listarbetet på den missade t-shirten. :D

Jag kan meddela att inte jag heller har fått någon t-shirt trots att jag har angett vilken storlek jag ville ha.

Undra om det kan bero på vilken landsände vi bor i?

Ryktet säger att du inte kan få en ny t-shirt utan en med renoveringsbehov. lite slapp och lös kring magen, för kort för att stoppa ned i byxorna, de fläckar som finns tillhör inte original utan är från senaste ommålningen och att färgen är grå beror på att det är en urblekt svart eller en välanvänd vit, samt att den bruna halslinningen inte är original.

• Gilla
Globetrot och 1 till
  • Laddar…
Först tänkte jag att jag skulle skänka dig den jag fått för jag måste ha ficka till telefonen men som pyjamas så funkar den men efter en natt så inser jag att den är för skön att ge bort så jag behåller den.

Tji fick du

Protte

• Gilla
jeppeknaster
  • Laddar…
För att få nått i livet krävs engagemang :-) (hehe)....

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.