Z
R roli skrev:
Om man måste "tälja" eller fila för att ta bort saker på kontakten så kan de väl INTE passa???
Vad dillar du om?
Hänga lampor i DCL kontakten = Nej
Vad som önskas och görs anpassningar för av ovan användare = För att få lampan att hänga i DCL kontakten.
Har anpassningen något att göra med olika kontakter från olika tillverkare att göra i kontexten att den ska hänga kvar = Nej, då det inte är kontaktens ändamål att bära lampan.

Rabbithole Rabbithole skrev:
@Jarlsgård har bra minne. Jag har DCL uttag och rekommenderar kontakterna från Classe som sitter bättre än Scneiders kontakter som har en fasad kant på hakarna så dom ploppar ur lätt (går att skära till så sitter dom bra)
[bild] [bild]
Du menar själva lamp kontakten på sladden. Har scbeider både kontakt och uttag. Innan kunde jag hänga lampan u kontakten nu går det inte. Funkar Claes Olsson kontakt bättre?

B Bengt65 skrev:
Du menar själva lamp kontakten på sladden. Har scbeider både kontakt och uttag. Innan kunde jag hänga lampan u kontakten nu går det inte. Funkar Claes Olsson kontakt bättre?
Ja, den från classe och jula har inbyggd dragavlastning och sitter bra.

Schneider exxact i taket
Hängande taklampa i trälameller med unik, blomformad design framför ett fönster på kvällen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Bengt65
  • Laddar…
Rabbithole Rabbithole skrev:
Ja, den från classe och jula har inbyggd dragavlastning och sitter bra.

Schneider exxact i taket
[bild]
Blir ett besök där, tacksam

Tror det är mest Anslut från Jula jag har.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.