96 715 läst ·
2 186 svar
97k läst
2,2k svar
Han, hon eller hen? Korrekt användning
Jag tror bestämt jag skönjer en aversion mot marknaden hos herr Malmgren, att arbetskraften gör värderingar som innebär att småföretag får betala högre löner för att kompensera för andra tillkortakommanden stör tydligen, du är kanske bara en vanlig simpel småföretagaremoderat från 90-talet, bakom fasaden?AndersMalmgren skrev:
Thomas59
Byggveteran
· Stockholms län
· 3 319 inlägg
Thomas59
Byggveteran
- Stockholms län
- 3 319 inlägg
Ingen dum idé. Att kunna vrida tiden 40 år tillbaks i Sverige är nog snart den enda möjliga lösningen. Att börja om helt enkelt. Utan det havererade samhällsexperiemntet och självskadebeteendet.D djac skrev:
En annan lösning är kanske att anfalla Finland, eller Danmark, direkt förklara oss besegrade och sedan överlämna styret till något av dessa vuxna länder.
Renoverare
· Stockholm
· 20 312 inlägg
Nej, jag tycker att kompetens ska ha den lönen de förtjänar. Det får man inte på anslutna bolag.D djac skrev:Jag tror bestämt jag skönjer en aversion mot marknaden hos herr Malmgren, att arbetskraften gör värderingar som innebär att småföretag får betala högre löner för att kompensera för andra tillkortakommanden stör tydligen, du är kanske bara en vanlig simpel småföretagaremoderat från 90-talet, bakom fasaden?![]()
TheImprovisor
Allvetare
· Västkusten
· 1 881 inlägg
TheImprovisor
Allvetare
- Västkusten
- 1 881 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 312 inlägg
TheImprovisor
Allvetare
· Västkusten
· 1 881 inlägg
TheImprovisor
Allvetare
- Västkusten
- 1 881 inlägg
Ska man återbruka gäller det att det var bra kvalitet på grejerna från början. Xer Malmgrens argument lämpar sig Alltså dåligt för återbruk.UlrikaSpg skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 20 312 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 312 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 312 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 312 inlägg