D
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Facken hämmar i hela världen sant
Jag tror bestämt jag skönjer en aversion mot marknaden hos herr Malmgren, att arbetskraften gör värderingar som innebär att småföretag får betala högre löner för att kompensera för andra tillkortakommanden stör tydligen, du är kanske bara en vanlig simpel småföretagaremoderat från 90-talet, bakom fasaden? ;)

• Gilla
Dilato och 4 till
  • Laddar…
Thomas59
D djac skrev:
Just Danmark ska nog avhålla sig, jag som arbetat mycket där och ofta pendlar, slutar aldrig förundras över tidsmaskinen (bron), det tar 20 minuter men jag reser 40 år bakåt i tiden, en väldigt märklig känsla, ett riktigt lifehack!
Ingen dum idé. Att kunna vrida tiden 40 år tillbaks i Sverige är nog snart den enda möjliga lösningen. Att börja om helt enkelt. Utan det havererade samhällsexperiemntet och självskadebeteendet.

En annan lösning är kanske att anfalla Finland, eller Danmark, direkt förklara oss besegrade och sedan överlämna styret till något av dessa vuxna länder.

• Gilla
AndersMalmgren
  • Laddar…
D djac skrev:
Jag tror bestämt jag skönjer en aversion mot marknaden hos herr Malmgren, att arbetskraften gör värderingar som innebär att småföretag får betala högre löner för att kompensera för andra tillkortakommanden stör tydligen, du är kanske bara en vanlig simpel småföretagaremoderat från 90-talet, bakom fasaden? ;)
Nej, jag tycker att kompetens ska ha den lönen de förtjänar. Det får man inte på anslutna bolag.

TheImprovisor
Facken hämmar i hela världen sant
Speciellt i länder där barn arbetar 12 timmar om dagen för att du skall kunna köpa billiga kläder eller för att bilindustrin skall få material till batterier.

• Gilla
BirgitS och 1 till
  • Laddar…
TheImprovisor UlrikaSpg skrev:
Speciellt i länder där barn arbetar 12 timmar om dagen för att du skall kunna köpa billiga kläder eller för att bilindustrin skall få material till batterier.
Jag köper inte billiga kläder, barn har inget kvalitetstänk

• Haha
  • Gilla
Dilato och 2 till
  • Laddar…
TheImprovisor
Jag köper inte billiga kläder, barn har inget kvalitetstänk
Återbruk är mer din melodi förstår jag, med tanke på hur många gånger den kommentaren har använts och den var inte fräsch ens första gången den användes.

• Älska
kashieda
  • Laddar…
Återbruk är mer din melodi förstår jag, med tanke på hur många gånger den kommentaren har använts och den var inte fräsch ens första gången den användes.
Ska man återbruka gäller det att det var bra kvalitet på grejerna från början. Xer Malmgrens argument lämpar sig Alltså dåligt för återbruk.

• Gilla
TheImprovisor
  • Laddar…
ASCII-art med texten "Please don't feed the TROLLS!", framställer en trollfigur.

Detta företag hade inte koll på sina pronomen

E-postbekräftelse från Aquatuning Sweden om mottagen betalning för en beställning, erbjuder kundsupport och tackar för köpet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

edit: Jag har angivit Direktör i profilen

• Haha
Dilato
  • Laddar…
den var inte fräsch ens första gången den användes.
Menar du att detta inte är skitkul? Nu blir jag allt lite :cry::cry: Sen var jag säkert inte först heller :cry::cry:

• Haha
Dilato och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Menar du att detta inte är skitkul? Nu blir jag allt lite :cry::cry: Sen var jag säkert inte först heller :cry::cry:
Hen-folket är humorbefriade tyvärr

K
Detta företag hade inte koll på sina pronomen

[bild]

edit: Jag har angivit Direktör i profilen
nu blir jag osäker på dig så får nog använda hen för dig i fortsättningen

• Haha
BirgitS
  • Laddar…
K Krux skrev:
nu blir jag osäker på dig så får nog använda hen för dig i fortsättningen
Det är det redan folk i tråden som gjort. Så även hen-folket använder det som skällsord, villket är smått ironiskt

• Haha
  • Gilla
Lill72 och 2 till
  • Laddar…
Denna kan inte ens humorlösa hens bli förolämpade av

• Haha
Myckling och 1 till
  • Laddar…
N nybyggarn3 skrev:
Varför var det nu igen som Malmgren inte är permanent avstängd från detta forum?
För att han trots allt är riktigt roande. :D

• Haha
Dilato och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.