kashieda kashieda skrev:
"Men dumma du. Varför valde du att födas fattig och sjuk, i stället för rik, frisk och med tillgång till sjukvård och utbildning, som jag gjorde? Fy satan vad korkad du måste vara."
Vi har redan fastställt alla får det bättre med en korrekt implementerad försäkringslösning. Move along

• Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
D
S saltis99 skrev:
Inte så svårt att ta reda på
[länk]

Han har också varit objektsform förr, och är det fortfarande i många dialektee, så inget konstigt.
Det är väl som vanligt, de kikar på förekomsten och om det används tillräckligt så har det etablerats?

D
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Vi har redan fastställt alla får det bättre med en korrekt implementerad försäkringslösning. Move along
Race to the bottom!

• Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
D djac skrev:
Det är väl som vanligt, de kikar på förekomsten och om det används tillräckligt så har det etablerats?
Ja, det är så språk fungerar

• Gilla
djac
  • Laddar…
K
Jag kan absolut förstå att man hyser agg mot facket om man driver sitt företag på ett sådant sätt som får facket att reagera och att man känner att man inte klarar tala för sig och motivera sig i en konfrontation med facket Nej får väl räcka med fack of topic nu.

• Gilla
kashieda
  • Laddar…
Som vanligt finns det ett rejält gap mellan vad du tror och verkligheten. Move along.

• Gilla
Maria T och 3 till
  • Laddar…
  • Gilla
SonnyListon och 1 till
  • Laddar…
Att TN skulle föreslå nått annat vore shockerande.

• Gilla
djac och 1 till
  • Laddar…
Som vanligt är det ni på vänsterfallangen som är verklighetsfrånvarande.
Varför var det nu igen som Malmgren inte är permanent avstängd från detta forum?

Claes Sörmland
N nybyggarn3 skrev:
Varför var det nu igen som Malmgren inte är permanent avstängd från detta forum?
Varför vill du stänga av de som inte tycker som du? @AndersMalmgren har minoritetsåsikter men som är rätt spridda i hans kretsar kring Stockholm, jag känner igen många av dem. Man kan kalla dem Moderat Classic på steroider.

• Gilla
  • Haha
djac och 8 till
  • Laddar…
BirgitS
Jag ser inte ner på dem. Sossedravel. Jag ser på saker som företagare. Då premierar man kompetens och för att göra det så straffar man inkompetens.
Och du fortsätter att låta bli att svara på frågan utan börjar hela tiden ta upp något annat.
Var det så svårt att veta hur personer som tar hand om dig eller ditt barn ska ha för personlighet?
Men du låter verkligen nedlåtande väldigt ofta, både i den här tråden och i andra.

• Gilla
djac och 3 till
  • Laddar…
N nybyggarn3 skrev:
Ja, det kan man faktiskt undra....

BirgitS
80 tusen kan du aldrig få som utvecklare på Ericsson tex
Lustigt eftersom jag känner en person som jobbade på en utvecklingsavdelning på Ericsson för några år sen och just hade drygt 80 000 i månaden.

• Gilla
djac och 1 till
  • Laddar…
TheImprovisor
N nybyggarn3 skrev:
Sannolikt för att det inte är på något sätt förbjudet att vädra sina åsikter?

• Gilla
  • Älska
Lill72 och 1 till
  • Laddar…
Claes Sörmland Claes Sörmland skrev:
Varför vill du stänga av de som inte tycker som du? @AndersMalmgren har minoritetsåsikter men som är rätt spridda i hans kretsar kring Stockholm, jag känner igen många av dem. Man kan kalla dem Moderat Classic på steroider.
Nej, för att han ständigt bryter mot reglerna och häver ur sig politiska inlägg.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.