96 715 läst ·
2 186 svar
97k läst
2,2k svar
Han, hon eller hen? Korrekt användning
Renoverare
· Stockholm
· 20 333 inlägg
Vi har redan fastställt alla får det bättre med en korrekt implementerad försäkringslösning. Move alongkashieda skrev:
Jag kan absolut förstå att man hyser agg mot facket om man driver sitt företag på ett sådant sätt som får facket att reagera och att man känner att man inte klarar tala för sig och motivera sig i en konfrontation med facket Nej får väl räcka med fack of topic nu.
Renoverare
· Stockholm
· 20 333 inlägg
Som vanligt är det ni på vänsterfallangen som är verklighetsfrånvarande. Fler än jag pekar ut nederländerna och Schweich som länder vi borde ta efter, texkashieda skrev:
https://www.tn.se/inrikes/25376/studie-sa-ska-sverige-bli-varldsbast-pa-sjukvard/
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 713 inlägg
Att TN skulle föreslå nått annat vore shockerande.
Varför vill du stänga av de som inte tycker som du? @AndersMalmgren har minoritetsåsikter men som är rätt spridda i hans kretsar kring Stockholm, jag känner igen många av dem. Man kan kalla dem Moderat Classic på steroider.N nybyggarn3 skrev:
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 211 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 211 inlägg
Och du fortsätter att låta bli att svara på frågan utan börjar hela tiden ta upp något annat.AndersMalmgren skrev:
Var det så svårt att veta hur personer som tar hand om dig eller ditt barn ska ha för personlighet?
Men du låter verkligen nedlåtande väldigt ofta, både i den här tråden och i andra.
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 211 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 211 inlägg
Nej, för att han ständigt bryter mot reglerna och häver ur sig politiska inlägg.Claes Sörmland skrev: