Toppen!
Hade samma trassel i vår förra kåk, där hade de säkrat ner hela huset till 20A trots direktverkande elvärme.
Julafton, -20grader och fullt ös på ugn, micro och diskmaskin knäckte ena fasen hela tiden... Galet jobbigt tills vi fick ut elbolaget att byta bottnar. Allt för att de ville spara in 300kr/år i fast avgift(högre på 25A, än 20A)
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.