Teklan
Hejsan!
Vi slipade, betsade vårt furugolv och la sedan två lager hårdvaxolja från Herdins. Golvet är otroligt vackert och är väldigt nöjd över resultatet. Men golvet är så fruktansvärt halt, finns det något medel man kan skura golvet med eller någon annat tips för att få det mindre halt? Det känns som både ett eller två ben riskeras att brytas en vacker dag. 😬

Mvh.
 

Bästa svaret

MultiMan
Vanlig såpa brukar göra golv trögare, enligt min erfarenhet. Alltså bara svabba med det istället för vanlig Ajax eller liknande. Den jag använder nu är Grumme gulsåpa och det märks stor skillnad med den tunna hinnan som blir kvar efter såpvattnet jämfört med vanlig allrengöring.
 
  • Gilla
Teklan
  • Laddar…
Teklan
MultiMan MultiMan skrev:
Vanlig såpa brukar göra golv trögare, enligt min erfarenhet. Alltså bara svabba med det istället för vanlig Ajax eller liknande. Den jag använder nu är Grumme gulsåpa och det märks stor skillnad med den tunna hinnan som blir kvar efter såpvattnet jämfört med vanlig allrengöring.
Tack så mycket, blev mycket bättre! :)
 
  • Gilla
MultiMan
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.