A AndersS skrev:
Vad är det då du ska såga om det inte alls biter? Lägg in info om produkten, har sågat "normal" klinkers.
jag förstår och jag tror dig, men för mig funkade det inte. Står "dry pressed ceramic tiles" på paketen. kan vara min såg kanske, ingen aning. En Ryobi sticksåg, dock ej variabel hastighet. Ingen aning, känner bara jag vill ha det ordentligt gjort - även om det inte syns. Säkert löjligt, men så vill jag ha det.

Du får ringa en håltagningsfirma så får dom borra ur då, kostar väl kanske 1500 svart

Med vinkelslipen så kan du få ett hål som är iaf 95% perfekt...

• Gilla
KJD och 1 till
  • Laddar…
nino nino skrev:
Du får ringa en håltagningsfirma så får dom borra ur då, kostar väl kanske 1500 svart

nino nino skrev:

Haha, eller köpa ett borr för 800 kr och hyra ut det sen :).

Försökte ett par ggr till idag och fick till något som får duga - särskilt med tanke på att det helt ska döljas. Gjorde lite ont bara att ha en hål som såg ut som en krater efter första försöket.

Tack för ni jaga på mig att prova. Fick till någon slags teknik där jag vred plattan radiellt mot klingan på sågen där det blev halvskapligt, men snyggt är det inte. :) (egentligen ser det för djävligt ut .. får nästan svårt att sova ;) ).

• Ojämn utsågad cirkelform i vit vägg med oregelbundna kanter och sprickor.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
gaia och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.