Jag som inte gillar inredningstrenden med att gödsla med spottar i alla tak, här får jag mer vatten på min kvarn:
DN

Visste inte alla detta vid det här laget?
:)

allt som allt så är det ju felaktiga installationer det handlar om. nåt som skulle vara kul att se vore ju hur många felaktiga spot-installationer som gjorts av elektriker?

Vi kanske ska starta ett - bojkotta spottar - sällskap där vi kan bekämpa otyget ;)

elmont skrev:
Vi kanske ska starta ett - bojkotta spottar - sällskap där vi kan bekämpa otyget ;)
Hänger på.
Spottar tyckte jag va ballt på sent 80 tal när jag såg dem första gången men nu är det bara ev utanpå aldrig inbyggda för min del. ;)

Knappast något behagligt ljus heller. Har fyra infällda i taket över datorn i sovrummet där jag håller till. Tokigt om man skall möblera om. Finns det "täckbrickor" sådana man har till bilar när man vill plugga igen antennhålet........
Köpte för något år sedan lampor med dioder hos Kjelle, men dom var blåaktiga. Köpter därför några nya, nu när dom kommit med vita dioder, men dom lyser knappt sig själva...

jag älskar spottar.

saltrulle skrev:
jag älskar spottar.
Ja, alla har vi väl något lik i garderoben.

/m

Macce skrev:
Ja, alla har vi väl något lik i garderoben.
ja och ett par spottar där med :)

Jag gillar spottar, men inte infällda i taket. Bara tanken på att förlora takhöjd för belysningens skull känns okul.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.