Jag har just fått bekräftat från Hager att de slutar med transparenta dörrar till både infällda och utanpåliggande centraler, bilden visar ett exempel på en infälld central. Detta innebär att vi måste byta fabrikat så jag tänkte fråga vad ni rekommenderar? Jag googlade Schneider och fick intrycket att det bara är till deras utanpåliggande centraler man kan köpa transparent dörr inte till de infällda? Stämmer det? Vilka andra fabrikat är snygga?
Om ni undrar varför transparenta dörrar är så viktiga för oss så kan jag berätta att om man håller på med stugbyar och hotell och skolor så är det helt nödvändigt med transparenta dörrar därför att nuförtiden är den typiske anställde i den offentliga sektorn en så stor sillmjölke att de inte kommer sig för att öppna ett icke transparent skåp för att återställa en utlöst jordfelsbrytare utan vi måste ha transparenta dörrar så att det tydligt syns att det finns en gruppcentral där!!!
Om ni undrar varför transparenta dörrar är så viktiga för oss så kan jag berätta att om man håller på med stugbyar och hotell och skolor så är det helt nödvändigt med transparenta dörrar därför att nuförtiden är den typiske anställde i den offentliga sektorn en så stor sillmjölke att de inte kommer sig för att öppna ett icke transparent skåp för att återställa en utlöst jordfelsbrytare utan vi måste ha transparenta dörrar så att det tydligt syns att det finns en gruppcentral där!!!
Om det bara ska synas. Ta en bild på en central, laminera den och klistra upp den på dörren.P phallberg skrev:Jag har just fått bekräftat från Hager att de slutar med transparenta dörrar till både infällda och utanpåliggande centraler, bilden visar ett exempel på en infälld central. Detta innebär att vi måste byta fabrikat så jag tänkte fråga vad ni rekommenderar? Jag googlade Schneider och fick intrycket att det bara är till deras utanpåliggande centraler man kan köpa transparent dörr inte till de infällda? Stämmer det? Vilka andra fabrikat är snygga?
Medlem
· Blekinge
· 12 568 inlägg
Klicka här för att svara