6 108 läst ·
51 svar
6k läst
51 svar
Hager CDA425R jfb - pris elfirma
Sida 1 av 4
Fick en sådan jfb monterad häromveckan...
Lätt för oss här att kolla vad tex. elbutik tar, men låt oss gissa vad lokala elfirman vill ha, och då med 15% rabatt.
Utan att förstöra spänningen [pun intended] direkt, kan jag avslöja att det blir ett samtal till det namn som stod på fakturan imorgon bitti.
Jag säger inget om arbetstiden eller priset för den, men...
Gimme your best!!
Lätt för oss här att kolla vad tex. elbutik tar, men låt oss gissa vad lokala elfirman vill ha, och då med 15% rabatt.
Utan att förstöra spänningen [pun intended] direkt, kan jag avslöja att det blir ett samtal till det namn som stod på fakturan imorgon bitti.
Jag säger inget om arbetstiden eller priset för den, men...
Gimme your best!!
Listpris på elektroskandia 1.135,00FredrikR skrev:
Fick en sådan jfb monterad häromveckan...
Lätt för oss här att kolla vad tex. elbutik tar, men låt oss gissa vad lokala elfirman vill ha, och då med 15% rabatt.
Utan att förstöra spänningen [pun intended] direkt, kan jag avslöja att det blir ett samtal till det namn som stod på fakturan imorgon bitti.
Jag säger inget om arbetstiden eller priset för den, men...
Gimme your best!!
1000kr kanske du fick pröjsa?
1200:- med 15% rabatt...
Uselt tycker ja, jag anser dom försöker lura upp oss rejält på läktaren..
Dom har haft jobbet med att dra om golvvärme i badrum samt lite elfix i badrumsrenoveringen på uppdrag av vårt försäkringsbolag.
Dom ska, var det tänkt, leverera nya LED spottar till badrummet, men det får vi ta ett snack om.
Hur många tror dom backar efter konfrontation imorgon?
1200:- är inte skäligt!!
Uselt tycker ja, jag anser dom försöker lura upp oss rejält på läktaren..
Dom har haft jobbet med att dra om golvvärme i badrum samt lite elfix i badrumsrenoveringen på uppdrag av vårt försäkringsbolag.
Dom ska, var det tänkt, leverera nya LED spottar till badrummet, men det får vi ta ett snack om.
Hur många tror dom backar efter konfrontation imorgon?
1200:- är inte skäligt!!
Moderator
· Stockholm
· 57 824 inlägg
Är det plus moms?FredrikR skrev:
1200:- med 15% rabatt...
Uselt tycker ja, jag anser dom försöker lura upp oss rejält på läktaren..
Dom har haft jobbet med att dra om golvvärme i badrum samt lite elfix i badrumsrenoveringen på uppdrag av vårt försäkringsbolag.
Dom ska, var det tänkt, leverera nya LED spottar till badrummet, men det får vi ta ett snack om.
Hur många tror dom backar efter konfrontation imorgon?
1200:- är inte skäligt!!
