I snickeriet har jag flera dammsugare med olika märken. Det är ingen slump att meecsugaren står fast inkopplad till en slipmaskin (med cyklon) och den mycket dyrare är den som får åka runt och kopplas in i diverse handhållna maskiner. Det skiljer som sagt mycket mer mellan olika dammsugare (som med alla typer av verktyg) än bara en siffra på mängden damm den släpper igenom. Eftersom jag är ensam i snickeriet styrs användandet enbart av funktion och inte av något eventuellt bögeri.

Eftersom alla bilar som säljs klarar av att köra i 120 kmh, så spelar det ingen roll vilken bil man köper. Alla är lika bra. Eller?

J
F fsn skrev:
Men det står dig fritt att köra vidare på Meec. Att inte begripa eller fatta att det är kvalitetsskillnader på tex Festool eller andra erkända kvalitetsmärken är så naivt och dumt. Hela din approch andas "livets hårda skola"... "hellre än bra" . Jag hoppas de som funderar på att ta några råd från en foppatoffel som dig funderar både en och två gånger på om det är rimligt.
Jag har ingen Meec, så fantisera vidare du.

Här på byggahus är det uppenbart att det finns åtskilliga prylbögar, för vanliga Svenssons, behöver inte Festool/Metabo/Mafel, etc etc...

Det blir fånigt att varenda tips ligger på rena rama proffsprodukter, oavsett nivån på användare. Det är en nivå av prylbögeri, som är rent av tragisk, när det finns åtskilliga produkter och märken som ligger på rimliga prisnivåer.

• Wow
zwennebanan
  • Laddar…
F
J Jorel03 skrev:
Jag har ingen Meec, så fantisera vidare du.

Här på byggahus är det uppenbart att det finns åtskilliga prylbögar, för vanliga Svenssons, behöver inte Festool/Metabo/Mafel, etc etc...

Det blir fånigt att varenda tips ligger på rena rama proffsprodukter, oavsett nivån på användare. Det är en nivå av prylbögeri, som är rent av tragisk, när det finns åtskilliga produkter och märken som ligger på rimliga prisnivåer.
Du ör tragiskt tappad. TS skall ha den ansluten som utsug, använder det enligt egen uppgift mycket. Du vet inte vad du bubblar om, som vanligt kan man väl lägga till. Just grovdammsugare är inte den produkt där lågpris och tveksam kvalite, VOC, komponentval och eftermarknadshantering märks allra mest och ändå är skillnaden extermt påtaglig, det vet alla utom några självskolad med en dynamisk examen från livets hårda skola.

Någon som har den här och kan ge en recension?
Tycker den ser bra ut och kärcher är ju ett känt märke.

• IMG_1982.png
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.