Det kan nog finnas risk att du som fastighetsägare är ansvarig. Sedan kan du ev. kräva skadestånd av den som ansvarat för grävningen, om du lider skada för att någon stämmer dig efter en olycka.

Men jag tror det skall rätt myclet till för att du skall åka på något.
 
  • Gilla
TRJBerg
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.