Har gått i flera år och tänkt mig ett platsgjutet betongbord på den här bergshällen... kanske med en porlande damm/fontän vid sidan om.
Tips emottages tacksamt. Om någon har inspirerande bilder?
Kan tänka mig, murad tegelsten som vägg/bas men också rostiga plattjärn, fast i berget som låter border sväva på lagom höjd från berget.
Tips något?
Tips emottages tacksamt. Om någon har inspirerande bilder?
Kan tänka mig, murad tegelsten som vägg/bas men också rostiga plattjärn, fast i berget som låter border sväva på lagom höjd från berget.
Tips något?
Administrator
· Skåne
· 8 683 inlägg
Jag förstår inte riktigt, ska bordet vara över stenarna, och så sitter man på trallen?
Marlen Eskilsson skrev:
Tanken är att bygga en murad öppen eldstad längst bort där stenarna ligger, där är det en naturlig öppning från trallen som går bort i bilden. Närmast i bilden har man en cirkelformad sten där jag tänkt att på lämplig ståhöjd gjuta ett bord. I bilden har jag ritat in ett rektangulärt bord men finast är nog en större radie som går i trallens dimensioner, man har en liten radie där i kanten av stenen.Marlen Eskilsson skrev:
Jag skall se om jag kan sketcha upp det i 3D... ;-) Men tanken är alltså att man står på trallen och jobbar därifrån...
Klicka här för att svara