Har grillat själv... Och klart utan tändvätska.
Av rädsla hade jag alltid en 6 kg brandsläckare i närheten.
Och klart bara,briketter och en sprayflaska med vatten i.
I mitt fall Webers klotgrill. 2,6m är mer än mina 2,4m.
 
Sweli Sweli skrev:
Det går alldeles utmärkt bara man har rätt grill och som tidigare sagts använd elektrisk tändare.

Vi har löst problemet med att mura en grill med skorsten. Bifogar bilden.
Denna typ av grillar går även att använda inomhus :D
Hej.
Jag håller på att göra en grill typ er men har ännu inte löst hur man gör taket kupan över elden. Kan ni berätta?
Med vänlig hälsning,
Mikael
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.