B BigGitt #46 Medlem · Skåne, Sjöbo · 6 994 inlägg 30 apr 2011 21:04 BigGitt Medlem Skåne, Sjöbo 6 994 inlägg 30 apr 2011 21:04 #46 Har grillat själv... Och klart utan tändvätska. Av rädsla hade jag alltid en 6 kg brandsläckare i närheten. Och klart bara,briketter och en sprayflaska med vatten i. I mitt fall Webers klotgrill. 2,6m är mer än mina 2,4m.
Har grillat själv... Och klart utan tändvätska. Av rädsla hade jag alltid en 6 kg brandsläckare i närheten. Och klart bara,briketter och en sprayflaska med vatten i. I mitt fall Webers klotgrill. 2,6m är mer än mina 2,4m.
M Mikael Wallerstedt #47 Medlem · 6 inlägg 26 jun 2025 22:03 Mikael Wallerstedt Medlem 6 inlägg 26 jun 2025 22:03 #47 Sweli skrev: Det går alldeles utmärkt bara man har rätt grill och som tidigare sagts använd elektrisk tändare. Vi har löst problemet med att mura en grill med skorsten. Bifogar bilden. Denna typ av grillar går även att använda inomhus Hej. Jag håller på att göra en grill typ er men har ännu inte löst hur man gör taket kupan över elden. Kan ni berätta? Med vänlig hälsning, Mikael
Sweli skrev: Det går alldeles utmärkt bara man har rätt grill och som tidigare sagts använd elektrisk tändare. Vi har löst problemet med att mura en grill med skorsten. Bifogar bilden. Denna typ av grillar går även att använda inomhus Hej. Jag håller på att göra en grill typ er men har ännu inte löst hur man gör taket kupan över elden. Kan ni berätta? Med vänlig hälsning, Mikael