hsd hsd skrev:
Har en granne med ett stort jäkla lärkträd, fäller alla barr på hösten å en väldigt stor andel hamnar i våra utemöbler och fastnar så det är pilligt att vårstäda
Jag lider med dig!
 
I Talltomten skrev:
Skärp dig! Gråta för du får lite barr på taket? Skämtar du eller? flytta till en åker!
Är du grannen eller? :)
 
S Saxdaling skrev:
Vansinnigt förslag. Olagligt dessutom. Du är skyldig att själv acceptera och ta hand om de barr som hamnar på din tomt.
På många tomter och lägen kan man ta lövkrattningen med ro och vänta in att dominanta vindriktningar blåser tillbaka löven in på granntomten, där löven känner sig hemma.
 
  • Gilla
tergo och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.