Nissens
Stickan56 Stickan56 skrev:
Skall vi prata om vad som är seriöst i denna tråd så blir det en helt annan diskussion.
Jag tog bara med det som var relevant för att svara på din fråga.

Stickan
Ok, jag ser nu som föregående inlägg säger att bilderna i #46 ser identiska ut som de i första inlägget som ts skrev. Såå, nä bilderna är sannolikt inte photoshoppade, de visar hur allt såg ut från när tråden startades...
Så, allt talar för att det inte finns någon substans alls i inlägg #46...

• Gilla
  • Haha
Appendix och 2 till
  • Laddar…
Nissens Nissens skrev:
Ok, jag ser nu som föregående inlägg säger att bilderna i #46 ser identiska ut som de i första inlägget som ts skrev.
Aah, det missade jag. Ja då vetefan.

• Haha
Nissens
  • Laddar…
Stickan56
Nissens Nissens skrev:
Ok, jag ser nu som föregående inlägg säger att bilderna i #46 ser identiska ut som de i första inlägget som ts skrev. Såå, nä bilderna är sannolikt inte photoshoppade, de visar hur allt såg ut från när tråden startades...
Så, allt talar för att det inte finns någon substans alls i inlägg #46...
T TowaTei skrev:
Aah, det missade jag. Ja då vetefan.
Jaha, nu har vi två som tror på en konspiration. :rofl:

Stickan

• Haha
Nissens
  • Laddar…
T twoody skrev:
Tror nog efter läst ts svar i denna tråd att det inte är ts grannar som är problemet.
Inte så svårt att räkna ut vad/vem som är problemet på den gatan.
Men så här får du inte säga! Nu är du dum med TS bara för att hon är tjej på forum!!!

Förlåt. Kunde bara inte låta bli.

När jag läser TS inlägg så framstår denne som en rättshaverist och konfliktladdad människa.

Det skulle vara väldigt intressant att höra grannens versionn.
Men till skillnad från andra trådar har TS lyckats hålla sin identitet väl dold så att vi inte vet var det här utspelar sig :)

• Gilla
  • Haha
Enolf och 4 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.