Missade jag något inlägg som togs bort eller ska du avsluta ditt konto för att någon påpekar att du bryter mot en forumregel genom att posta vad en AI svarat på en fråga? Du tycker inte det är lite att överreagera?
Forum av den vida karaktär som BH är har väl alltid en tendens till att bli 50% skitsnack. Det finns säkert forum som helt lyckas hålla sig till ämnet där alla är likriktade men här tror jag man helt enkelt bara får leva med att allas svar inte faller en i smaken. Vissa vill trolla och provocera, andra är bara dåliga på att utrycka sig i skrift, vissa, som jag, kanske fyller ut med lite väl mycket "humor", vilket så klart kan störa den som letar fakta.
Men om folk inte kände sig välkomna till diskussionerna även om de egentligen kanske inte bidrar med mer än sin åsikt i de flesta trådarna så skulle de heller inte vara här och bidra med sin expertis i de trådar där de verkligen har något viktigt att framföra. Så tror att värdet är större än skadan, sedan är det ju absolut så att vissa trådar är värre än andra. De trådar där TS lämnar alla bara hängande i spekulation eller där ett uppenbart korrekt svar kom redan i inlägg 2-3 har ju en tendens att leva vidare som skitsnack-trådar.