L LantbrukarN skrev:
Åk till byggoden på den lokala återvinningsstationen och leta upp lite beggad trall i liknande utseende som eran, åså gör ni en fris längst ut, de blir snyggt!

[bild]
Tack men vi har redan en sådan. Då blir det dubbel fris i så fall....
 
BirgitS BirgitS skrev:
Finns ju en del friväxande små buskar som inte behöver klippas under många år.
Växer det in till grannen så har ju grannen rätt att ta bort de grenarna. Grannen verkar ju inte vara mycket för grannsämja i alla fall.

Men man kan ju tänka sig en större perenn också.
Ja, det verkar luta åt att vi får plantera något. Det är bara det att varje gång de har synpunkter så är det på skriknivå. Sen har de i familjen två individer som är tvåmeter långa, rätt biffiga också. Har de synpunkter så gör det.... intryck.....

Och man vill helst inte springa och kolla varje dag om det vuxit över något på grannens sida.

Kan tillägga att vi kolla rätt ofta på Boolis/Hemnets sidor.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.