2 404 läst ·
19 svar
2k läst
19 svar
Göra om halvnytt kök
Ytterligare en planlösning jag tagit fram där jag utnyttjar det nuvarande högskåpet.
Nån måste väl ha kommentarer på de olika lösningarna? gaia? ulricac? rsvensso?
Vill som sagt använda så mycket som möjligt av det nuvarande köket i första inlägget. Vill dock ha det öppet med så få väggskåp som möjligt. Ny bänkskiva och antagligen nya luckor (Solär) blir det också.
Vill som sagt använda så mycket som möjligt av det nuvarande köket i första inlägget. Vill dock ha det öppet med så få väggskåp som möjligt. Ny bänkskiva och antagligen nya luckor (Solär) blir det också.
På dessa ritningar känns det som att högskåpet stänger hela köket, liksom täpper till och döljer att det finns ett kök bakom.ThomasLindgren skrev:Ytterligare en planlösning jag tagit fram där jag utnyttjar det nuvarande högskåpet.
Högskåpet är ju bara med på en ritning, det andra är kyl/frys. Den har jag satt där för att det är precis till höger om ingången och på så sätt inte tar nån plats alls så att säga.gacki skrev:
Om ingen har fler kommentarer så går vi nog vidare med förslag nummer två, alltså enligt #13 ovan.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden