harry73
Mitt råd är att inte göra så mycket första åren. Ta bort det som hänger över tomtgränsen om de vill, men inte mer.
Därefter ska du bo in dig och kolla var du vill ha sol eller skugga, om buskarna bara stör dig på vinter och tidig vår eller året rund.
 
Om du inte trivs med grannes buskar så sätt upp stolpar en bit in på din sida och sätt finmaskigt insektsväg aluminiumnät på stolparna. Därefter sätter du thuja eller liknande 1,5 meter in på din sida så du kan sköta dem utan att störa grannen sen.
 
  • Gilla
Shiraz
  • Laddar…
S
Jag tror det blir lösningen med att plantera samma som grannen har så gifter det ihop sig fint.
 
  • Gilla
magnuss
  • Laddar…
Tycker det låter som en fin lösning alt så kan man plantera in tex syren för att få kontraster i höjd, blomning och doft. Bara en tanke
 
  • Gilla
Shiraz
  • Laddar…
S
M magnuss skrev:
Tycker det låter som en fin lösning alt så kan man plantera in tex syren för att få kontraster i höjd, blomning och doft. Bara en tanke
Ja vi kommer nog mixa lite i en blandhäck
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.