625 läst ·
3 svar
625 läst
3 svar
Golvvärme
Hej! Nu när de har lagt golv värme med 80cc blev det lite för tajt mellan de, hur ska de kunna gå på de när de ska flytspackla?
Min fundering är eftersom de ligger på armeringnät blir inte kabeln klämd när man ska gå på den?
Golvvärmen är T2blå-10
Min fundering är eftersom de ligger på armeringnät blir inte kabeln klämd när man ska gå på den?
Golvvärmen är T2blå-10
Paul-Staffanstorp
Renoverare
· Skåne
· 8 989 inlägg
Paul-Staffanstorp
Renoverare
- Skåne
- 8 989 inlägg
Det är absolut ingen fara att gå försiktigt på kabeln när man flytspacklar.
Jag skulle vilja se någon med en 300x300 platta under varje sko balansera sig runt som en klumpfot i bra tempo med hinkar som väger +30kg och få till en flytspackling värd namnet.
Likaså är det en svår uppgift att ha några skivor liggandes som inte ska fastna i spacklet när det rinner på golvet och så ska man hinna flytta dessa med sig...
Nej, släpp detta för de som är vana att göra detta har som sagt inga problem och gå försiktigt på kabeln.
Jag skulle vilja se någon med en 300x300 platta under varje sko balansera sig runt som en klumpfot i bra tempo med hinkar som väger +30kg och få till en flytspackling värd namnet.
Likaså är det en svår uppgift att ha några skivor liggandes som inte ska fastna i spacklet när det rinner på golvet och så ska man hinna flytta dessa med sig...
Nej, släpp detta för de som är vana att göra detta har som sagt inga problem och gå försiktigt på kabeln.
Klicka här för att svara
