Hej ,jag undrar om någon har lagt spårade golvspånskivor för vattenburen golvvärme på elementhus bjälklag (20cm kassetter), är det tillräckligt att skruva golvspånet i då det inte är ett riktigt bjälklag ?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.