31 192 läst ·
419 svar
31k läst
419 svar
Golvvärme funkar bara i 1 rum
En teori.. Watts = Hollänsk = Amsterdam = coffeeshop = hash = Konstig konstruktion.
Jag kan ha fel.
Jag kan ha fel.
Har inte läst alla inlägg men... är det inte felkopplat?! Maxtermostat sitter väl på returen från fördelaren å där gör den väl inte så mycket nytta. Den har väl en flödesrikning å sitter pilen in mot fördelare så är iallafall min gissning att flödesljudet som ts klagade över kommer därifrån
Är inte säker på att det där är en termostat, det är nog en enkel flödesreglerare på returmatningen som ser mer än lovligt konstig ut, hade varit bättre med en med flödesmätare typ som LKs optiflowV Vector skrev:
TS sambo. Skulle du kunna rädda mig från Ernst och skruva bort locket som jag nämnde tidigare.



