Är i plan bygga om garage till boyta. Idag ser det ut som på bilden, dvs de verka vara någon cm mellanrum mellan väggreglarna och platan. Känner man in där känner man vindpap och kanten på platan, samt isolering och regel, dvs det är bara plast på framsidan och undersidan av reglen.
Ser bra ut ingen lukt eller mögel. Utrymet har varit utluft ventilerat och frostfritt.
Platan verka inte direkt gjuten på marken utan det verka vara en plata som står på betong fundament, några decimeter över marken. Verka inte vara isolerad samt oventilerad. (bild)
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Golvet ska även höjas 20 cm.
Läst om mekaniskt ventilerat men känns som lite "overkill". Vad har jag för några andra alternativ, utrumet ska vara entre och kontor med venyl golv.