1 167 läst ·
3 svar
1k läst
3 svar
Torrboll ramlat omkull på betongplatta under vintern. Vad kanman göra?
GJorde ett tält över en betongplatta som gjöts i augusti för att fortsätta med projektet under våren. Idiotiskt nog ställde jag in en torrboll där som vällt under vintern....
Saltet har sugits upp av plattan där torrbollen stog så min undran är vad fan jag kan göra nu mer än att vänta på att armeringen under börjar rosta?
Saltet har sugits upp av plattan där torrbollen stog så min undran är vad fan jag kan göra nu mer än att vänta på att armeringen under börjar rosta?
Produkter som diskuteras: "Torrboll"
Torrbollen Home Series 3
Effektiv fuktslukare
199 kr inkl moms
Läs mer
Va händer om du blöter upp saltet och kör med våtdamsugare??Z Zwännzån skrev:GJorde ett tält över en betongplatta som gjöts i augusti för att fortsätta med projektet under våren. Idiotiskt nog ställde jag in en torrboll där som vällt under vintern....
Gör ingenting.Z Zwännzån skrev:GJorde ett tält över en betongplatta som gjöts i augusti för att fortsätta med projektet under våren. Idiotiskt nog ställde jag in en torrboll där som vällt under vintern....
Jag har egentligen ingen aning, men att du skulle få några problem med att armeringen rostar pga detta eller att det skulle orsaka några andra problem låter fullständigt osannolikt.
Ryck på axlarna o gå vidare.
Ryck på axlarna o gå vidare.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden