Tänkte se om ja kunde få lite åsikter om detta då ja inte riktigt kan bestämma själv vilken variant jag tror på.
Vilken variant röstar ni på, bild ett eller två eller finns det nån ytterligare variant?
oavsett vilken variant så kladdas det på färg och eller fog för att snygga till :)
 
  • s2.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • s1.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag hade valt ettan (men smetat på lite latex). Det ser profsigare ut tycker jag.
 
Ettan, ser proffsigast ut.
 
tack ja det lutar nog mot det :)
 
Ettan
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.