Hej alla kunniga!
Jag har vardagsrummet i anslutning till hallen.
Hallen är flytspacklad ganska mycket då det var extremt ojämnt. Jag skulle vilja få upp golvhöjden i vardagsrummet när det nu ändå ska lägga nytt golv där. kan jag lägga vanligt golvgips för att höja upp det och sen lägga nya trägolvet på detta?
Fäster jag isf golvgipset på vanligt sätt? dvs skruvar det i bef trägolv? tänker på att träet är ett levande material som drar ihop och utdvidgar sig.