Ska lägga golvvärme i gamla hallen och i nya farstun som nu är inbyggd.
Är det ok att lägga 22x70 glespanel och golvvärme. Sedan ett övergolv på det. I farstun blir det spårad cellplast, primer och klinker.
Om jag lägger glespanel direkt på befintligt golv kommer det att bli en höjdskillnad mot köket på ca 20mm.
Hade ni rivit upp befintliga golvet, lagt glespanel, rör och sedan nytt golv? Blir ju en hel det extra jobb men kanske det är värt?
Det befintliga golvet är inte heller helt i nivå och knarrar en hel del.