Men här har TS sagt att detta inte är i källaren så det är inget problem. Usolering vart ju bara ett litet sidospår tidigare.
Edit.: det kan ju såklart även va platta på mark men i vilket fall verkar det svårt för TS att förklara hur det ligger till.
Edit.: det kan ju såklart även va platta på mark men i vilket fall verkar det svårt för TS att förklara hur det ligger till.
Sorry, men jag fattade ingenting av din text och jag kan inte gissa till mig vad du menar heller.M Moaz Younes skrev:
Nog bättre du skriver på ditt egna språk och översätter till svenska i google translate.
Klicka här för att svara
