Men här har TS sagt att detta inte är i källaren så det är inget problem. Usolering vart ju bara ett litet sidospår tidigare.

Edit.: det kan ju såklart även va platta på mark men i vilket fall verkar det svårt för TS att förklara hur det ligger till.
 
M Moaz Younes skrev:
Det är gammal hus 1974 talet
Hej
Jag vill göra renovera min tvättstugan golvet var matta från 1975 talet och golvet betonar jag. Har tappat bort gamla matta och gjorde efter gjorde
Ett lager cement, efter en dag dök ett visslande hål upp i giver
 
T
M Moaz Younes skrev:
Hej
Jag vill göra renovera min tvättstugan golvet var matta från 1975 talet och golvet betonar jag. Har tappat bort gamla matta och gjorde efter gjorde
Ett lager cement, efter en dag dök ett visslande hål upp i giver
Sorry, men jag fattade ingenting av din text och jag kan inte gissa till mig vad du menar heller.

Nog bättre du skriver på ditt egna språk och översätter till svenska i google translate.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.