Hej ska sätta i en förhöjningsring i en golvbrunn av märket purus någon som vet hur man gör och hur man enklast mäter ut rätt höjd
 
Ja minsta bygger ju 13mm så de är de lägsta du kan höja... strycks bara ner med oring som tätning.
 
Tack får göra ett försök
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.