F fjalle #1 Medlem · västra götalands län · 2 inlägg 19 apr 2008 21:20 fjalle Medlem västra götalands län 2 inlägg 19 apr 2008 21:20 #1 Hej ska sätta i en förhöjningsring i en golvbrunn av märket purus någon som vet hur man gör och hur man enklast mäter ut rätt höjd
Hej ska sätta i en förhöjningsring i en golvbrunn av märket purus någon som vet hur man gör och hur man enklast mäter ut rätt höjd
smiler #2 Medlem · Västernorrland · 651 inlägg 20 apr 2008 09:54 smiler Medlem Västernorrland 651 inlägg 20 apr 2008 09:54 #2 Ja minsta bygger ju 13mm så de är de lägsta du kan höja... strycks bara ner med oring som tätning.
F fjalle #3 Medlem · västra götalands län · 2 inlägg 20 apr 2008 14:40 fjalle Medlem västra götalands län 2 inlägg 20 apr 2008 14:40 #3 Tack får göra ett försök