Jag är precis klar med badrumsrenovering, har anlitat en firma med våtrumsbehörighet och Säker vatten-kompetens som har ansvarat för allt. Men nu är jag osäker på golvbrunnen. Ovanför klämringen syns ganska mycket av tätskiktet, och på ett ställe är det en liten, vass upphöjning i underlaget - där ser det ut som att lite av tätskiktet är avskavt. Ska kontakta firman imorgon och ev även anlita en besiktningsman. Vad tänker ni om detta?
 
  • Närbild på golvbrunn med synligt tätskikt och mindre skador runt klämringen i nyrenoverat badrum.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.