Jag är precis klar med badrumsrenovering, har anlitat en firma med våtrumsbehörighet och Säker vatten-kompetens som har ansvarat för allt. Men nu är jag osäker på golvbrunnen. Ovanför klämringen syns ganska mycket av tätskiktet, och på ett ställe är det en liten, vass upphöjning i underlaget - där ser det ut som att lite av tätskiktet är avskavt. Ska kontakta firman imorgon och ev även anlita en besiktningsman. Vad tänker ni om detta?