Hej! Får några år sen gjordes stambyte i min lägenhet, Idag gjorde jag rent golvbrunnen för första gången och när jag lyfte på brunnslocket så tycker jag att det ser skumt ut... (Ja ja ja, ni kanske lyfter på eran golvbrunn 8 ggr i veckan men i mitt fall så står det ett stort jäkla badkar över brunnen som måste övervinnas för att nå brunnen. Dessutom så är jag inte hemma så mycket.)
Det finns säkert många här som vet om det är en ok installation av golvbrunn.. Jag har egenkontrollpapper och annat som man fick från föreningen efter stambytet, dessutom gjordes en besiktning av ett "oberoende" företag efter stambytet.
Se bilder och kommentera.
Det finns säkert många här som vet om det är en ok installation av golvbrunn.. Jag har egenkontrollpapper och annat som man fick från föreningen efter stambytet, dessutom gjordes en besiktning av ett "oberoende" företag efter stambytet.
Se bilder och kommentera.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Varför är det inte fogat?
Man får ju extra vatten ståendes som måste rinna under stålkanten för silens ram som annars borde runnit ovanpå klinker+fog direkt ner i brunnen!?
Men som redan sagts, kan du lyfta ur insatsen är det inget fel på det...
Man får ju extra vatten ståendes som måste rinna under stålkanten för silens ram som annars borde runnit ovanpå klinker+fog direkt ner i brunnen!?
Men som redan sagts, kan du lyfta ur insatsen är det inget fel på det...
Klicka här för att svara